Pătrunde în lumea Heidi. Bucură-te de fiecare moment petrecut la locul de muncă, în compania colegilor care îți vor oferi suportul lor pentru a te dezvolta în interiorul companiei. O echipă de peste 450 de iubitori ai ciocolatei te așteaptă să păsești cu încredere în această călătorie din lumea Heidi!
Pătrunde în lumea Heidi. Bucură-te de fiecare moment petrecut la locul de muncă, în compania colegilor care îți vor oferi suportul lor pentru a te dezvolta în interiorul companiei. O echipă de peste 450 de iubitori ai ciocolatei te așteaptă să păsești cu încredere în această călătorie din lumea Heidi!
Urmarirea debitelor scadente:
· mentinerea relatiei cu departamentele Financiar-Contabilitate ale clientilor, in scopul identificarii eventualelor probleme legate de facturile emise de Heidi
· urmarirea incarcarii corecte a facturilor emise de Heidi in portale pentru clientii IKA
· rezolvarea (cu ajutorul colegilor din departamentul Aprovizionare si Vanzari) a sesizarilor primite de la clienti referitoare la facturile si avizele emise de Heidi.
· emiterea saptamanala si la cerere a listelor cu creante de incasat pentru agentii retail si tara
· urmarirea debitelor clientilor si blocarea acestora unde sunt probleme de plata
· deblocarea comenzilor in cazul solutionarii problemelor de plata
Stingerea facturilor scadente:
· gestionarea filelor cec; pregatirea borderourilor pentru banca
· completarea ordinelor de compensare a acestor facturi cu facturile de marfa emise de Heidi
· stingerea facturilor prin introducerea ordinelor de compensare in SAP.
· stingerea facturilor in SAP cu platile clientilor pe baza desfasuratoarelor primite
Gestionarea creantelor incerte:
· administrarea relatiei cu brokerul de asigurare si cu asiguratorul (notificari,
· Introducere plati); administrarea notificarilor in sistemul asiguratorului
· mentinerea relatiei cu avocatii care se ocupa de dosarele clientilor incerti (Urban & Asociatii)
Alte sarcini:
· crearea clientilor in sistem
· intocmirea facturilor manuale si introducerea lor in SAP
· Inregistrare extrase bancare si registrul de casa in SAP
· Inregistrare in SAP facturi emise de clienti in numele companiei
· Absolvent de studii economice
· Abilități de comunicare orală și în scris (corespondență cu clienții si comunicare cu departamentul de vanzari)
· Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
· Deprinderi de învățare softuri noi (softuri interne); Experienta cu lucrul in SAP constituie un avantaj
· Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;
· Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;
· Abilități pentru lucrul în echipă;
· Engleza nivel mediu
Un mediu de lucru placut intr-o companie de renume pe piata ciocolatei
Programul de lucru: Luni – Vineri (L-J 08.30 – 17.30; vineri 08.00-13.00)
Se lucreaza in sistem hibrid (preponderant telemunca)
Sansa de a invata despre ciocolata de la cei mai buni ciocolatieri din Romania
Contract de munca pe perioada nedeterminata
Pachet salarial atractiv